loading...
بهترین وبسایت تفریحی و سرگرمی
اطلاعیه

     

  

زد پاتوق


 

آخرین ارسال های انجمن
haditgr بازدید : 401 چهارشنبه 17 مرداد 1397 نظرات (1)

با عرض سلام و وقت بخیر. بنده رتبه ی 65 کنکور ارشد سال97 هستم. برای یک جلسه مشاوره رایگان رشته ی عمران در زمینه های برنامه ریزی و مطالعه دروس و ... ایمیل خود را در زیر قرار دهید. یا در زیر کامنت بگذارید. در اسرع وقت به شما پیام خواهم داد.
یا درصورت تمایل با آدرس تلگرام @haditgr  در تماس باشید.

 

haditgr بازدید : 189 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

البته این تنها یک شوخی با گوگل است

امروز قصد داریم کمی سر بسر گوگل بگذاریم!

این شوخی با گوگل کروم بصورت ۱۰۰٪ جواب داده اما در برخی از ویرایش‌های فایرفاکس نشان داده نمی‌شود. اینترنت اکسپلورر هم  اصلا با اینجور موارد نظر مثبتی ندارد!

برای اینکار :

ابتدا وارد صفحه Google.com‌ شوید.

در نوار جستجو عبارت Google gravity را تایپ کنید.

بر روی "یا بخت و یا اقبال" (همان I’m feeling lucky) کلیک کنید.

تنها چند ثانیه صبر کنید و شاهد اتفاق جالبی باشید ...

haditgr بازدید : 287 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (1)

ابتدا اسپیکر سیستم را روشن نموده و وارد صفحه مترجم گوگل شوید.

http://translate.google.com

هر دو زبان جمله و ترجمه را روی آلمانی (German) تنظیم کنید.

عبارت زیر را در متن ترجمه وارد کنید:

pv zk pv pv zk pv zk kz zk pv pv pv zk pv zk zk pzk pzk pvzkpkzvpvzk kkkkkk bsch

حالا بر روی Listen یا Beatbox کلیک کنید و لذت ببرید ...

haditgr بازدید : 186 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

همانطور كه می دانید اگر در زمان بالا آمدن (Boot) ویندوز كلید Shift را پایین نگه داریم، برنامه های موجود در پروندهٔ Start Up فعال نخواهند شد. متأسفانه اگر این عمل را خیلی زود انجام دهیم ویندوز به صورت Safe Mode بالا می آید. روش بهتر این است كه كلید CTRL را هنگامی كه علامت بر صفحه در هنگام بوت شدن سیستم نمایان شد، فشار داده و نگه داریم.

 

**بقیه در ادامه مطلب**


haditgr بازدید : 225 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

 

اگر تا به حال برای تایپ متون خود به نرم افزار Microsoft Word مراجعه کرده باشید دیده اید که هنگام تایپ متون فارسی در Word اعداد به صورت انگلیسی نمایش میابند که این موضوع میتواند یک دست بودن و زیبایی کار شما را از بین ببرد. با استفاده از این ترفند میتوانید کاری کنید که هنگام تایپ متون فارسی اعداد فارسی باشند و در زمان تایپ متون انگلیسی اعداد به صورت انگلیسی نمایش یابند. چیزی که از بهترین حالت های ممکن است.

 

بدین منظور:

ابتدا نرم افزار Microsoft Word را باز کنید.

از منوی Tools روی Options کلیک کنید و سپس وارد بخش Complex Scripts شوید.

در مقابل Numeral، از انتخاب های ممکن Context را انتخاب کنید.

با OK کردن تنظیمات را ذخیره کنید.

به این ترتیب اعداد در هنگام تایپ انگلیسی به صورت انگلیسی و در هنگام تایپ فارسی به شکل فارسی نوشته خواهند شد.

دقت کنید اگر گزینه Hindi را از این بخش انتخاب کنید اعداد چه در تایپ انگلیسی و چه در تایپ فارسی به صورت فارسی تایپ می شوند.

haditgr بازدید : 347 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

 

در ویندوز XP‌ فعالیت‌هایی مانند جست‌وجو در وب، تاریخچه مراجعه به سایت‌ها، تاریخچه دستیابی به فایل‌ها و تاریخچه جست‌وجو در هارددیسک به‌وسیله ویندوز، در یک فایل ذخیره می‌شد.

 

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از مجله بایت، این فایل به‌سادگی و از طریق ابزارها و واسط‌‌هایی که مایکروسافت در اختیار کاربران قرار داده بود، پاک می‌شد و اثری از فعالیت‌‌ کاربر باقی نمی‌ماند اما در ویندوز ۷ بسیاری از کاربران برای حذف جست‌و‌جوهای خود با مشکل رو‌به‌رو می‌شوند.

 

**بقیه در ادامه مطلب**

 

haditgr بازدید : 206 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

 

شاید تا به حال برای شما نیز پیش آمده باشد که در نرم افزارهای آفیس مثل MS Word و MS Powerpoint فایلی را ایجاد کرده اید و سپس با فونتهای مختلف متن خود را تایپ نموده اید، اما وقتی آن را برای پرینت و یا نمایش، به کامپیوتر دیگری منتقل میکنید، خواهید دید که تمام فونت هایتان به هم ریخته است. حتمأ میدانید که این موضوع به خاطر آن است که شما بر روی کامپیوترتان از فونتی استفاده کردهاید که بر روی سیستم دوم وجود ندارد! اما راه حلهای مختلفی برای این کار وجود دارد. یکی از آنها این است که از فایل خود خروجی PDF بگیریم یا از صفحه متن عکس بگیریم. اما مشکل اینجاست که اگر بخواهیم بر روی کامپیوتر دوم این فایل را ویرایش کنیم چه؟ فونتها را با خود حمل کنیم و روی کامپیوتر دوم نصب کنیم؟ راه حل درستیست اما این کار کمی وقتگیر است! اما راه بهتری به وسیله Office 2007 امکان پذیر شده است! در این ترفند نحوه حفظ ثبات فونت ها بدون استفاده از راه های پیچیده را به شما معرفی خواهیم کرد ، البته به وسیله Microsoft Word 2007!

**بقیه در ادامه مطلب**

 

haditgr بازدید : 187 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

 

شاید شما نیز به مانند بسیاری از کاربران دارای بیش از یک حساب کاربری در سرویس‌دهنده ایمیل Gmail هستید. در این صورت پیش از این برای چک کردن ایمیل‌های خود، ناچار بودید پس از وارد شدن به هر یک از ایمیل‌های خود، برای چک کردن ایمیل دیگر، از حساب خود خارج شوید و با وارد کردن مجدد ایمیل و پسورد به حساب دیگر خود بروید. یا نهایتاً چند مرورگر مختلف را همزمان باز کرده و یا از افزونههای مخصوص این کار استفاده کنید. اما با استفاده از قابلیتی جدیدی که به تازگی به Gmail اضافه شده است، در صورت داشتن چند حساب در Gmail می‌‌توانید به طور همزمان و چندگانه وارد آنها شوید و ایمیل‌های خود را چک کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی روش انجام این کار بپردازیم.

 

بدین منظور:

ابتدا وارد یکی از حساب‌های کاربری خود در Gmail شوید.

 

 

***بقیه در ادامه مطلب***

 

haditgr بازدید : 228 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

برای مشاهده ی تمام شبکه های تلویزیونی واستانی و همچنین شبکه های رادیویی می توانید از اینجا وارد شوید یا بر روی تصویر زیر کلیک کنید

 

haditgr بازدید : 393 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

ویلای من سریال ۴۴ قسمتی طنزی به تهیه کنندگی و کارگردانی مهران مدیری و فیلمنامه‌نویسی امیر مهدی ژوله و خشایار الوند است که بصورت هفتگی در بسته‌بندی‌های دو قسمتی طی ۲۲ هفته در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

ویلای من ماجرای پیرمردی ۹۰ ساله و پولداره که قراره به‌زودی فوت کنه.
از طرف دیگه ارسلان و هدایت، دو مرد شکست خورده ان که در رستوران کار می کنن و مدام تحقیر می شن.

یه روز این دو مدرکی پیدا می کنن که مربوط به همان پیر مرد ثروتمنده.
اونها وسوسه می شوند دست به کار خلاف بزنن که …….

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

haditgr بازدید : 260 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (2)

 

دانلود ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان(pdf)

 


عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 237:

- آخرین گزارش کار ICT درهفته دولت
- سیبی که خورده نمی‌شود
- نقشه جدید گوگل در جست‌وجوها
- برای ویکی نویسندگی کنید
- تلاشی برای ایجاد شباهت
- آیین نامناسب خدمات پس از فروش
- پنهان پنهان، مثل بدافزارها
- صفحه کلیدی برای همه کارها
- ساخت قالبی شبیه سایت Google.com با کمک Div (قسمت یازدهم)

 

ادامه مطلب+دانلود در ادامه مطلب

haditgr بازدید : 3330 یکشنبه 29 مرداد 1391 نظرات (4)

                   مسابقه miss world 2012  دیروز به وقت ایران 28 مرداد ساعت 16 برگزار شدو نماینده چین قهرمان شد.برنده این مسابقه باید از جنبه های مختلف  از سایرین بهتر باشن مثلا باید تو کار های خیر خواهانه شرکت کنن و باید رقص و موسیقی هم بلد باشه و ضمنا اندام خوبی هم داشته باشه.

 

 

miss world 2012/zpatogh

 

زد پاتوق 

 

miss world 2012/zpatogh

 

 

زد پاتوق

 

بقیه در ادامه مطلب

haditgr بازدید : 263 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (0)

:: شما هم دوست دارید سایت راه اندازی کنید ؟ نمی دونید از چه سیستم مدیریت محتوایی استفاده کنید ؟ پس این مطلب و جدول مقایسه ای که براتون قرار دادیم رو از دست ندید . شاید شما هم سایتی رو با یکی از این سه سیستم مدیریت محتوای قدرتمند و محبوب راه اندازی کرده باشید . ولی آیا می دونید که ممکنه CMS دیگه ای برای راه اندازی سایت شما بهتر باشه ؟
در ادامه مطلب به صورت کلی دلایل استفاده از هر سیستم مدیریت محتوا رو میگیم و خصوصیت برجسته ای که داره رو به صورت خیلی کلی میاریم . و در ذیل اون یک جدول که از لحاظ مختلف wordpress و joomla و Drupal رو مقایسه کرده و برخی آمار رو ارائه داده اوردیم ...............

 

بقیه مطلب در ادامه مطلب

haditgr بازدید : 544 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)

 

در سری مسابقات دسته فوق سنگین وزنه برداری که ۲ شب پیش برگزار شد وزنه بردار آلمانی در حرکت یک ضرب نتوانست از عهده وزنه انتخابی خود برآید و این وزنه به سرش برخورد کرد.

 

پس از آن وزنه بردار آلمانی که از رقبای اصلی دو وزنه بردار ایرانی (بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی ) به حساب می آمد از دور مسابقات کنار رفت.اما نکته ی جالب توجه این است که روزنامه اتریشی که از این شکست و قهرمانی دو ورزشکار ایرانی به شدت ناراحت است با انتشار عکسی زشت از دو توله سک که یکی مدال طلا و دیگری مدال برنز المپیک را به گردن دارند خشم خود را از این پیروزی نشان داده است.

 

به شخصه امیدوارم که مقامات ایرانی در مقابل این حرکت زشت و غیر فرهنگی حرکتی از خود نشان دهند تا دیگر شاهد همچین مواردی نباشم.

haditgr بازدید : 231 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)

نرم افزار AAA Logo برای ساخت انواع و اقسام لوگوهای مدرن و متناسب است که شما به راحت ترین نحو ممکن این امکان را میدهد تا براحتی لوگو های مورد نظر شغل ، وبسایت و یا محصول مورد نظر خود را فقط با چند کلیک و نوشتن چند کلمه بسازید.

 

Untitled 1 ساخت انواع و اقسام لوگوهای مدرن با AAA Logo Business 2010 v3.1

 

 

قایلیت های کلیدی نرم افزار AAA Logo Business 2010 v3.1:

- نصب راحت و آسان در کمتر از ۱ دقیقه 
- داشتن نمونه های گرافیکی و بسیار زیبا برای شروع به کار 
- امکان استفاده از فونت های مخصوص در برنامه که در داخل پوشه FONT شما ریخته نمیشود !
- امکان استفاده از هزاران طرح برای آرم و لوگوی شما
- داشتن افکت های گرافیکی بسیار ساده و زیبا
- قابلیت ذخیره کردن در انواع فرمت های رایج گرافیکی
- قابلیت گراید برای تنظیم انداره و سایز لوگو
- داشتن افکت های ویژه متون که در فتوشاپ هم موجود میباشد
- دارای تعداد نامحدودی از سمپل ها و نمونه های آماده 
- قابلیت تنظیم کیفیت لوگو ( رزولوشن )
- و صدها امکانات دیگر

 

دانلود در ادامه مطلب

haditgr بازدید : 194 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (3)


تبلیغات اینترنتی وقتی مفیدتر بوده و بازدهی بیشتری خواهد داشت که به جذاب ترین شکل ممکن طراحی شده باشد ، ضمن این که از حجم مناسبی هم برخوردار باشد چراکه بیش از نیمی از کاربران حتی چندثانیه را برای بازشدن یک تبلیغ کوچک وقت صرف نمی کنند. به همین منظور است که بیشترطراحان وب و همچنین مدیران برای افزایش کارآیی و بازدید سایت خود معمولا از تصاویر با حجمی کمتر بهره می برند ، البته به این نکته هم توجه دارند که این حجم کم باعث کاهش کیفیت و جذابیت تصاویر تبلیغاتی نشود. فرمت GIF معمولا برای تبلیغاتی که در وب سایت ها رواج دارند می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد ؛ این فرمت هم کیفیت مناسبی در ترکیب بندی رنگ ها دارد و هم این که به تناسب از حجم پائین تری هم بهره می برد ضمن این که با تقریبا تمامی مرورگرها ، سیستم عامل هاو به طور کلی کلیه نرم افزارها سازگاری دارد. 
برای طراحی یک بنر تبلیغاتی ساده نیاز نیست از نرم افزارهای آن چنانی استفاده شود و بسیاری نرم افزارهای ساده هم می تواند راه گشا باشد. Bannershop GIF Animator یکی از این نرم افزارهاست که علاوه بر قابلیت های کلی که در اکثر نرم افزارها هم موجود است به ساده ترین شکل ممکن کاربر را در طراحی یک بنرجذاب اما ساده و سبک یاری می دهد. این نرم افزار که از فرمت GIF به طور کامل پشتیبانی می کند قادر است تا به صورت پیشرفته عمل ویرایش را انجام دهد. همچنین قادراست تا با بهینه سازی تصاویر به میزان قابل توجهی در حجم صرفه جویی کند در حالی که به هیچ وجه کاهشی در کیفیت مشاهده نشود ؛ بسیاری از مراحل عملکرد این ابزار به صورت Wizard طراحی شده که همین مورد هم کمک زیادی در آسان بودن کار با نرم افزار خواهد داشت. Bannershop GIF Animator از واسط کاربری بسیار جذابی هم بهره می برد ؛ نکته قابل توجه در مورد این نرم افزار سازگار و هماهنگی خاص با نرم افزارهای قدرتمندی نظیر Corel Draw و Adobe Illustrator است که کار را برای حرفه ای های گرافیک هم آسان می سازد. برای این نرم افزار قابلیت های متفاوتی تعریف شده است که هریک از آن ها به نتیجه کار کمک می کنند ، کار تعریف حرکات و جا به جایی ها در یکانیمیشن GIF به سادگی هرچه تمام تر انجام می شود و به هیچ وجه نیازی به آموزش خاص نخواهد داشت؛ کاربرانی که هم می خواهند از این فرمت بهره ببرند و هم این که اطلاعات زیادی از نحوه کار با این گونه فرمت های و نحوه طراحی آن ها را ندارند Bannershop GIF Animator که نسخه 5 آن به تازگی ارائه شده می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Bannershop GIF Animator v5.1.2.0 :
- سهولت در بهره گیری از نرم افزار
- عدم نیاز به آشنایی در زمینه طراحی و متحرک سازی
- سازگار کامل برای ساخت و ویرایش فرمت GIF
- طراحی انواع بنرها ، دکمه های متحرک ، پس زمینه ها و تصاویر مترحک
- بهینه سازی تصاویر برای کاهش حجم
- سازگاری با فرمت های مختلف تصویری
- قابلیت های لازم برای ویرایش کامل یک تصویر
- تبدیل یک عکس برای استفاده در وب سایت
- سازگار با نرم افزارهایی نظیر Corel Draw و Adobe Illustrator
- امکان ایجاد کدهای HTML به صورت اتوماتیک
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

 



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

haditgr بازدید : 2197 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (0)

چاق‌ترین زن ایران، با حدود ۳۵۰ کیلوگرم وزن، تحت درمان پزشکان است تا با کاهش وزن و معالجه بیماری‌های مرتبط با اضافه وزن خود بتواند از سرنوشت خواهرش رهایی یابد.

خواهر او تابستان سال گذشته به دلیل چاقی مفرط درگذشت. خانم مجدم ۵۰ ساله است و در اهواز زندگی می‌کند.

پزشکان می‌گویند قادر نیستند وزن وی را به طور دقیق مشخص کنند و به دلیل گسترش دردهای عضلانی و اسکلتی نمی‌توانند از وی آزمایش MRI به عمل آورند.

 

وی می‌گوید: از بدو تولد چاق بودم، اما از سه سال پیش ناگهان وزنم افزایش یافت تا آن که دیگر زمین‌گیر و بی‌تحرک شدم.

خواهر او که ۶۵ ساله بود نیز به همین دلیل مبتلا به دیابت شد، اما به‌رغم معالجات بسیار در حالی از دنیا رفت که ۳۵۰ کیلوگرم وزن داشت.

                                 

               برای مشاهده عکس به ادامه مطلب مراجعه کنید      

haditgr بازدید : 228 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (1)

                                                  

سربازی از دغدغه های اصلی جوانان در سنین ورود به بازار کار است این دوره اگرچه ممکن است کمی سخت باشد اما به شهادت همان افرادی که بر آنان سخت گذشته است دورانی پر از تجربه است.

 

 

هادی معیری نژاد- کیفیت و زمان انجام سربازی در هر کشوری بسته به موقعیتهای سیاسی ، جغرافیایی ، اجتماعی و حتی اقتصادی متغیر است.

 

این موضوع سبب شده است که در برخی از کشورها به سرباز نه به عنوان نیروی دفاعی که مانند نیروی کار اقتصادی بنگرند.

 

برخی از کشورها مردانی را که به سن خاصی (مثلاً ۱۸ سال) می‌رسند به خدمت وظیفه سربازی اعزام می‌کنند، در برخی دیگر از کشورها (مانند کوبا) این اجبار برای زنان نیز وجود دارد. با این‌حال برخی از افرادی که از نظر سنی مشمول این خدمت می‌شوند به دلایل گوناگون (همچون نارسایی‌های فیزیکی یا روانی و یا اعتقادات مذهبی) از خدمت معاف می‌شوند.
در برخی دیگر از کشورها خدمت سربازی اجباری نیست و جوانان می‌توانند به صورت داوطلبانه به استخدام ارتش حرفه‌ای کشورشان در آیند. فراخوان خدمت وظیفه عمومی در شرایط عادی غالباً در این کشورها وجود ندارد ولی حاکمان این کشورها احتمال این فراخوان در شرایط اضطراری را به هیچ وجه رد نمی‌کنند.

 

 

 

گفتنی است حدود ۸۵ کشور جهان بدون خدمت اجباری ، حدود ۲۰ کشور کمتر از یکسال،حدود ۱۰ کشور ۱۸ ماه خدمت وحدود ۲۵ کشور خدمت بالای ۱۸ ماه دارند.برخی کشورها هم خدمت های خاص مثل بدون رزم و بدون سلاح دارند.

 

 

سربازی در ایران
ماده چهارم قانون خدمت وظیفه عمومی مصوب سال ۱۳۶۳ بیان می‌کند که خدمت وظیفه عمومی در ایران ۳۰ سال است که به چهار دوره تقسیم می‌شود. خدمت دوره ضرورت (۲ سال)، دوره احتیاط (۸ سال)، دوره ذخیره اول (۱۰ سال) و دوره ..............

 

 

 

                         بقیه مطلب به همراه جدول در ادامه مطلب

درباره ما
بهترین وبسایت تفریحی و سرگرمی.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 141
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 852
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 142
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 1,189
  • بازدید سال : 7,197
  • بازدید کلی : 146,295
  • تبلیغات